مکالمه رایگان با سیمکارت ایرانسل در مناطق زلزله زده ی بوشهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

ضمن عرض تسلیت و ابراز هم دردی به مردم بوشهر؛

مکالمه رایگان با سیمکارت ایرانسل در مناطق زلزله زده ی بوشهر

ایرانسل تا اطلاع ثانوی مکالمه و کارت شارژ رایگان در برازجان ارائه می کند

مکالمه رایگان با ایرانسل در برازجان

علیرغم وقوع زلزله 5.7 ریشتری در شهرستان برازجان استان بوشهر، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویس‌دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق‌العاده میزان مکالمات درخواستی است.

30 دقیقه پس از وقوع زلزله، اولین گروه فنی در منطقه حاضر شده و از سرویس‌دهی پایدار شبکه در این مناطق اطمینان حاصل کرده‌ است.
.
همچنین امکان مکالمه رایگان با سیم‌کارت های ایرانسل در مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی فراهم شده و ایرانسل خدمات ارتباطی رایگان به مشترکین حاضر در این منطقه عرضه کرده است. ضمن آنکه توزیع سیم کارت رایگان ایرانسل نیز در این مناطق آغاز شده است.

 

.




:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: نتقال ترافیک مخابراتی بوشهر , تسلیت به مردم برازجان , خدمات ارتباطی رایگان برای مشترکین ایرانسل , زلزله در برازجان , زلزله در مناطق بوشهر , سیمکارت رایگان ایرانسل در برازجان , شبکه تلفن همراه ایرانسل , مکالمه رایگان , مکالمه رایگان با سیمکارت ایرانسل , وقوع زلزله 5 , 7 ریشتری در شهرستان برازجان , کلوپ دانلود_دانلودرایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');